نظرسنجیفرم ارزیابی رضایت مشتریان مشتری گرامی خواهشمند است جهت بررسی نحوه ارائه خدمات در شرکت توتان/نمایندگی ها فرم ذیل را تکمیل فرمایید.نام و نام خانوادگی(اختیاری):جنسیت:مردزنسن:تحصیلات:انتخاب کنیدزیر دیپلمدیپلمکاردانیکارشناسیکارشناسی ارشددکتریشغل:نوع دستگاه:انتخاب کنیدپایانه فروش (POS)تبلت پوز (TPOS)صندوق فروشگاهیموبایل پوز (MPOS)خودپرداز (ATM)خوددریافت (CASH Acceptor)خودپرداز و خوددریافت (CRS)کش لس (CASHLESS)کیوسک نوبت دهیکیوسک سفارش گیریکیوسک پرداختپرینتر حرارتیمدل دستگاه:انتخابکنیدUROVOبرای دریافت چه خدمتی مراجعه نموده اید:انتخابکنیدخرید دستگاهخدمات گارانتی۱) میزان رضایتمندی از نحوه پیگیری و انجام کارهای ارجاع شده*خیلی کمکممتوسطزیادخیلی زیاد۲) میزان رضایت مندی از راهنمایی ها و اطلاعات مندرج در سایت*خیلی کمکممتوسطزیادخیلی زیاد۳) میزان رضایتمندی از رسیدگی سریع به درخواستهای مشتری*خیلی کمکممتوسطزیادخیلی زیاد۴) میزان رضایتمندی نحوه برخورد کارشناسان واحد پذیرش*خیلی کمکممتوسطزیادخیلی زیاد۵) میزان رضایتمندی نحوه برخورد کارشناسان واحد تعمیرات*خیلی کمکممتوسطزیادخیل زیاد۶) میزان رضایتمندی از کیفیت خدمات ارایه شده*خیلی کمکممتوسطزیادخیلی زیاد۷) میزان انعطاف در مقابل خواسته های مشتریان*خیلی کمکممتوسطزیادخیل زیاد۸) میزان رضایتمندی از کیفیت محصولات شرکت*خیلی کمکممتوسطزیادخیلی زیاد۹) میزان رضایتمندی از قیمت محصولات شرکت*خیلی کمکممتوسطزیادخیلی زیاد۱۰) میزان رضایتمندی کلی از خدمات پس از فروش شرکت*خیلی کمکممتوسطزیادخیلی زیاد۱۱) میزان رضایتمندی از قیمت قطعات مورد استفاده در تعمیرات*خیلی کمکممتوسطزیادخیلی زیاد۱۲) میزان رضایتمندی از قیمت عیب یابی و اجرت تعمیرات*خیل یکمکممتوسطزیادخیلی زیاد۱۳) سهولت دسترسی به مرکز خدمات پس از فروش*خیلی کمکممتوسطزیادخیلی زیاد۱۴) میزان رضایتمندی رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما*خیلی کمکممتوسطزیادخیلی زیاد۱۵)تعداد دفعات مراجعه به شرکت/نمایندگی برای دریافت خدمت*خیلی کمکممتوسطزیادخیلی زیادچنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روش های انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید:Δ